środa, 7 grudnia 2011

Fiński kosz

Mam słabość do tej ligi. Mało znana, ale jak się jej bliżej przyjrzeć, to można wyciągnąć niezłe kursy. No i na dziś znalazłem coś takiego:
KTP - Kouvot 1.483 - 2.82 w Pinnacle

Rzut oka na tabelę jeszcze mnie nie przekonuje, choć daje do myślenia
Image and video hosting by TinyPic

Idźmy dalej. Swojskie statystyki:
Image and video hosting by TinyPic
gdzie widać, że goście są lepsi w każdym ze statystycznych elementów (pkt razem, dom-wyjazd, tabela formy za ostatnie 6 meczy).

Jak by tego było mało, to zbiorcze staty sezonowe:
KTP
Image and video hosting by TinyPic

Kouvot
Image and video hosting by TinyPic

Nie wiem skąd takie kursy, może absencje, ale wobec powyższego ja próbuję away win (+).

Dziś jeszcze 3 mecze w tej lidze i moje typy:
Nilan Bisons - LrNMKY under 165 2.02 (+)
ToPo - Kataja 2 2.16 (+)

Tu wychodzi mi mecz na styku, Kataja to lider, więc gram wyższy kurs.
Pyrinto - Namika (+14.5) 2 1.935 (-)
Ten mecz tylko i wyłącznie rekreacyjnie.
Kursy Pinnacle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz