sobota, 1 października 2011

1.10

Wczorajszy wynik Southendu ucieszył mnie jako kibica, jako typera już mniej.

Na dziś upatrzyłem sobie coś takiego:
Exeter-Oldham 2 3.37(-) Pinnacle
Exeter ostatnimi czasy prezentuje się fatalnie. Wystarczy spojrzeć na ilość sytuacji stwarzanych pod bramką przeciwnika, co ma przełożenie na wyniki i miejsce w tabeli. Oldham zaś, to drużyna środka, na wyjazdach w tym sezonie 3 zwycięstwa w 5 meczach. Jednak ja o czymś nie wiem, bo od rana leci kurs na gospodarzy. Mimo to ja próbuję powyższej opcji.

Poza tym taki składak (wynikający ze statystyk strzałów z poprzednich meczy):
BR-Cheltenham BR strzeli gola TAK 1.18
PV-Rotherham PV strzeli gola TAK 1.2
Accrington-Aldershot Aldershot poniżej 1.5 gola 1.4
Burton-Bradford Bradford poniżej 1.5 gola 1.4

ako 2.77 (-) bet365

I do tego oczekuję na wieści z Kamienicy, gdzie grają dziś Szombierki. 2.42 Tobet (już spadł kurs) na ich zwycięstwo kusi. Ja jednak dziś tylko z pozycji kibica, bo w ostatnim meczu w ich grze rewelacji się nie dopatrzyłem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz