poniedziałek, 17 października 2011

Skandynawski poniedziałek

W fińskim koszu wyszło mi z matematycznych obliczeń, że w meczu Pyrinto-Karhu powinien paść over 169.5pkt (-) (kurs 1.952 w Pinnacle). Poza tym patrząc na wyniki, obie ekipy lubią porzucać, więc zdecydowałem się grać.
A po koszykarskich emocjach, bacznie będę nasłuchiwał wieści z Danii i Szwecji, gdyż skleciłem sobie taki dubel:
Horsens-FC Kopenhaga 2 1.8 (-)
Malmoe FF-Syrianska 1 1.72 (+)

AKO 3.1 (-) bet365
Tu filozofii nie ma, zagrałem po prostu spadki kursów, zobaczymy co z tego wyniknie.

Po sobocie cieszy przede wszystkim przewidywana przeze mnie wygrana Szombierek w Mysłowicach. W sobotę mecz z Górnikiem Piaski i tu o zwycięstwo będzie ciężko, ale jakiś typ się wymyśli.
Z angielskich typów za dobrze to nie wygląda, ale patrząc na skalę trudności w typowaniu tych lig trzeba być zadowolonym i z tego i bawić się dalej. Nic nie przynosi mi takiej satysfakcji, jak trafny typ z NPower League.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz